همه نوع مطلب
همه نوع مطلب

همه نوع مطلب

ابتکار جالب رستوران اسپانیایی

یک رستوران در اسپانیا به دلیل مشکلات رکود اقتصادی و تعدیل خدمه دست به اقدام جدید برای جذب مشتریان خود زده است. 

به گزارش فارس به نقل از یورونیوز، رستورانی در منطقه «کاتالونیای» اسپانیا به دلیل رکود اقتصادی و اقدامات ریاضتی دولت که کاهش خدمه را به همراه داشته از روشی تازه برای جلب مشتری استفاده می‌کند. 

افرادی که در منطقه کاتالونیا توانایی مالی خوردن غذا در رستورانها را ندارند؛ می‌توانند به این رستوران بروند و به ازای غذایی که می‌خورند در این رستوران کار کنند.  
ادامه مطلب ...

10 اتفاق عجیب در دنیای پزشکی +عکس

دنیای پزشکی پر از شگفتی است و گاهی اوقات این شگفتی ها به یک شهرت جهانی نیز می رسند. در این میان برخی از آن ها بسیار غیرقابل باور هستند.  ادامه مطلب ...

"خانواده باتری‌ها" در یک باتری

به تازگی یک گروه از طراحان چینی باتری هایی طراحی کرده اند که هم برای محیط زیست مناسب هستند و هم اینکه مشکل خریداری چندین باتری را حل خواهد کرد.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، باتری ها همیشه مورد استفاده بوده اند و از ان ها استفاده های مختلفی می شود به طوری که در نبود آن ها بسیاری از وسایل ما نمی توانند به درستی کار کنند.  ادامه مطلب ...

قطعات آیفون 5S هم لو رفت

قطعاتی که در ساخت آیفون 5S بکار رفته اند توسط منابع چینی لو رفتند.

قطعات آیفون 5S, لو رفتن قطعات آیفون 5S  ادامه مطلب ...

چگونه متوجه ورود کاربران و زمان ورود آن ها در ویندوز شویم

در این مقاله می خواهیم به شما آموزش بدهیم که چگونه می توانید از وارد شدن کاربران دیگر در ویندوز خود و زمان ورود کاربران مطلع شوید. درواقع اگر کسی هم تلاش کرده باشد به اکانت شما وارد شود و نتوانسته باشد هم در اینجا ثبت خواهد شد. این آموزش هم در سیستم خانگی هم در سیستم شبکه کاربرد دارد.

وارد شدن کاربران, ورود به ویندوز  ادامه مطلب ...